ZALEGŁE ZDJĘCIA!

PO KOLEJNYCH PRÓBACH ,UDAŁO MI ŚIĘ WSTAWIC WCZEŚNIEJ WSPOMNIANE MOJE WYTWORY
KOMIN GOTOWY SCHNIE NA KRZEŚLE. JUZ DZISIAJ ZOSTANIE WYSŁANY .
A TU MAMY SEGREGATOR ,ORGANIZATOR USZYTY NA MOJE WŁASNE POTRZEBY. POWSTAŁ W MOMENCIE GDY NOTATKI Z ZAJĘC (KSZTAŁCE SIĘ JESZCZE) WYMAGAŁY POSKROMIENIA 🙂
UŁATWIA MI BARDZO ŻYCIE.
SĄ TO ZSZYTE RÓŻNE KAWAŁKI MATERIAŁÓW.
USZYŁAM Z NICH COŚ NA KSZTAŁT OKŁADKI. UBRAŁAM SEGREGATOR 🙂 ABY DODATKOWO ZABEZBIECZYC PAPIERY W SEGREGATORZE ZROBIŁAM NA BOKACH ZAPIĘCIA NA RZEPA. PLANUJE JESZCZE USZYC JAKIS NIE PRZEMAKALNY.
Autor:

Lubie robić różne stwory i wytwory.

Skomentuj

