MAŁE CO NIECO….

W TYM ZDJĘCIU GŁOWNYM MODELEM JEST LAMPKA, DOSTAŁAM JĄ OD DZIADKA, PRZEROBIŁAM JA NA POTRZEBY POKOJU KSIĘŻNICZKOWEGO .JEST BEZ MATERIAŁU . A KORALIKI SERDUSZKOWE KUPIŁAM W ZA 5ZŁ. W SECOND HANDZIE. LAMPA DAJE FAJNE ŚWIATŁO Z, Z CIENIAMI W KSZTAŁCIE SERDUSZEK. USZYŁAM ZE STAREGO NAMIOTU POKROWIEC-ETUI NA PŁYTY DLA MOJEJ CÓRECZKI- KINGI . NARESZCIE MAMY PORZĄDEK W PŁYTACH. POKROWIEC MA DŁUGOSC OK.93 CM. ,WCHODZI 10 PŁYT, KIESZONKI NA CD TO OKŁADKI ZESZYTÓW .

Autor:

Lubie robić różne stwory i wytwory.

Skomentuj

