Koszyk ze sznurka .

Blog Forum Craftladies

„Ten tutorial uczestniczy w konkursie pod patronatem „Craftladies””
Wymyśliłam  sobie  ,że  zrobię  koszyk  ze  sznura  . Kupiłam  2  sznury  w  sklepie  wszystko  po 2 zł.
Robi  się  ciężko  , sznur  jest bardzo  twardy.

Najpierw  zrobiłam  ok.  1m  łańcuszka  , który  zwinęłam  i  zszyłam .

.

Następnie  zaczęłam  szydełkować  dno
Gdy  skończyłam   , zaczęłam  dodawać  w  każdym  rzędzie  , co drugie  oczko  jedno  oczko  dodatkowe .Przerobiłam 3  rzędy  .Nie  wiem  jakim  wzorem  go  robiłam  , bo  nie znam  ich  nazw.
 Mogę  opisać;
 (oczko -narzut-oczko = następnie  przeciągam  nitkę  prze  oczko  i  narzut  , po czym  przeciągam  nitkę  przez  nowo powstałe  oczko  i  pierwsze  oczko)
 Wyznaczyłam  miejsce  dorobienia  rączki;zrobiłam  łańcuszkiem 26 o.  i  przerobiłam  raz  tym  wzorem  co  wyżej.
Wyszedł  taki  koszyczek.
„Ten tutorial uczestniczy w konkursie pod patronatem „Craftladies””
Autor:

Lubie robić różne stwory i wytwory.

Skomentuj

